Дата старту продажів та цінник водневої новинки поки не оголошено.
Peugeot розкрила інформацію про комерційний водневий фургон E-Expert Hydrogen.
Від базової «батарейної» версії він відрізняється лише наявністю баків для зберігання водню та водневими комірками.
Місткість останніх складає всього 10,5 к.
Вт•год, тоді як у електричного Peugeot E-Expert BEV батарея на 75 к.
На «допомогу» акумуляторному блоку передбачено два паливні баки на 4,4 кг водню.
Це дозволяє E-Expert Hydrogen проїжджати 400 км.
Запас ходу електричної версії на 60 км менший.
Час поповнення баків воднем – лише 3 хвилини.
Щодо силової установки, то у обивді версії укомплектовані одним електромотором віддачею 136 к.
та 260 Нм крутного моменту.
Вантажопідйомність те ж однакова – 1100 кг.
Як кажуть у компанії, у звичайних умовах E-Expert Hydrogen пересувається на електротязі, використовуючи енергію тягової батареї.
Водневі паливні елементи включаються до роботи при прискоренні або підйомах на гору.
Цікаво, що перетворювати зібрані у Франції електричні Peugeot E-Expert на водневі автомобілі будуть на заводі Opel у Німеччині.
Водень для них постачатимуть із Франції.Термін виходу фургона Peugeot E-Expert Hydrogen на ринок поки не оголошено.
Продажі моделі мали розпочатися наприкінці 2021 року, але поки цього не сталося.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний мінівен PEUGEOT e-RIFTER найближчим часом стане доступний в Україні.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.