Лайфхак: кнопка в автомобілі, яку не можна натискати під час дощу

Лайфхак: кнопка в автомобілі, яку не можна натискати під час дощу

Розповідаємо, як правильно керувати кліматом в автомобілі.

Принцип роботи автомобільної кліматичної установки досить простий, проте не всі вміють їй правильно користуватися.

Особливо актуальною проблема стає в холодну та дощову погоду.

Наприклад, включення режиму рециркуляції: коли перекривається зовнішній приплив повітря, а вентилятор починає ганяти по колу всередині салону.

Схема руху повітря в системі опалення, вентиляції та кондиціювання.

1 – радіатор обігрівача; 2 – заслінка регулятора температури; 3 – випарник кондиціонера; 4 – салонний фільтр; 5 – заслінка системи рециркуляції повітря; 6 – електровентилятор.

Коли слід скористатися рециркуляцією повітря:.

Під час руху за вантажівкою, що чадить, або автобусом, щоб не вдихати шкідливі гази.

На початку прогріву салону та особливо вітрового скла.

Забираючи тепле повітря із салону, ми прискорюємо розморожування вітрового скла.

До того ж повітря з вулиці може бути вологим після дощу.

На початку охолодження салону при включенні кондиціонера у спеку.

Ефект той самий, що й у попередньому випадку.

Охолоджувати краще вже прохолодніше салонне повітря, ніж розпечене вуличне.

Однак, зловживати цим не слід: повітря, яким дихають водій та пасажири швидко насититися вуглекислим газом і до того ж стане вологим.

Восени вогкості більше, тому включати рециркуляцію в дощ не рекомендується – шибки в салоні почнуть швидко запітніти.

Краще включити піч і ненадовго відкрити задні скла, щоб швидше видути з салону вологе повітря.

Источник материала
ЗаРулем Оригинальная версия
Поделиться сюжетом