Готовність педагогів до змін в умовах реалізації Концепції НУШ

Враховуючи те, що завдання Нової української школи полягає, насамперед, в усвідомленні вчителями головних суспільних завдань та націлює їх на пошук форм, навчальних підходів, методів, урізноманітнення технік проведення уроків, 19.03.2019 року на базі Покровської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар-практикум для вчителів іноземної мови з проблеми «Готовність педагогів до змін в умовах реалізації Концепції НУШ».

Під час роботи гості не були пасивними глядачами: у процесі виконання завдань від учнів 3-4 класів вони мали розгадати зашифроване слово гри-квесту, висловити свої враження від показового  уроку з англійської мови в 1 класі (вчитель Богдан І.В.), взяти участь в майстер-класі, підготовленому вчителем Березнянського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів Харченко О.Г.

З метою надання рекомендацій вчителям іноземної мови щодо покращення їх емоційного самопочуття у процесі роботи психологом Покровської ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено тренінг «Перша допомога при емоційному перенавантаженні».

Підводячи підсумок семінару, колеги відзначили високий рівень роботи Інни Владиславівни у роботі з першокласниками, ефективне використання нею новітніх форм роботи з дітьми, педагогіки партнерства у взаємостосунках з учнями. Звернули увагу на фахову майстерність Оксани Григорівни, її вміння враховувати вікові особливості учнів у доборі форм та методів роботи, її компетентнісному підході у навчанні школярів іноземної мови.