Семінар директорів закладів загальної середньої освіти

Відповідно до нових соціальних завдань в контексті Нової української школи, зростають вимоги до змісту і характеру управлінської діяльності керівників закладів, якості та ефективності освітнього процесу. 21 березня  на базі Городищенської ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся районний семінар директорів закладів загальної середньої освіти за темою: «Управлінська діяльність керівника сучасного освітнього закладу щодо формування шкільного освітнього простору». У заході взяли участь: начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту В.М.Ємець, завідувач Менським РМК А.Д.Бикова, методисти, керівники закладів району.

Духмяним короваєм привітно зустріли гостей директор, учні та вчителі школи. Теоретична частина семінару розпочалася з презентації-візитки школи, у якій директор закладу Н.А.Шабел ознайомила учасників семінару з роботою навчального закладу, творчими здобутками шкільного колективу.

 

Учасники семінару відвідали показовий урок математики в 1-му класі Нової української школи, переглянули виступ учнівської команди «Геліос» на тему «Молодь обирає здоров’я».

Практична частина семінару розпочалась з виступу Шабел Н.А. на тему «Нова українська школа: інновації в управлінській діяльності». Присутні познайомились з однією із сучасних фасилітаційних технік – Світове кафе. У ході круглого столу відбувся  обмін досвідом роботи  з питань управлінської діяльності керівника сучасного освітнього закладу щодо формування шкільного освітнього простору.

Підводячи підсумки семінару, учасники визначили такі професійні якості сучасного керівника:

– готовність до інноваційної діяльності;

– здатність до самовдосконалення;

– здатність працювати в нових умовах;

– вміння визначати стратегічні завдання і розв’язувати їх;

– здатність відчувати сучасність;

– уміння створювати розвиваюче шкільне середовище;

– уміння налагоджувати індивідуальну роботу з педагогами;

– комунікабельність.

Педагогічний процес у школі буде ефективним лише за умови забезпечення високої компетентності та професійної майстерності керівника навчального закладу.