Гармонія краси та сили…

Так можна назвати семінар-практикум учителів фізичної культури та мистецтва, що відбувся 11  квітня 2019 року на базі Локнистенської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Учасниками заходу відвідано та обговорено показові уроки з фізичної культури у 7 класі (вчитель  Картун В.М.) та з мистецтва у 9 (учитель Пивоварова Л.М.).

Отримати цікаву інформацію щодо джерел інтернет-ресурсу для використання на уроках предметів художньо-естетичного циклу можна було під час презентації  матеріалу керівником РМО Федотовою І.Ю., учителем мистецтва Березнянського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів.

У рамках майстер-класу з фізичної культури педагогом Березнянської ЗОШ І-ІІ ступенів Грушко В.В. з учнями 7 класу Локнистенської школи було проведено суглобну гімнастику з метою попередження відхилень у фізичному розвитку підлітків, корекції їх постави.

Ефективною виявилася й індивідуальна робота вчителів мистецтва під час виготовлення квітки маку, де учасники заходу могли проявити свої творчі здібності, отримати неабияке естетичне задоволення від процесу та результату виготовлення цієї символічної рослини.

Змістовною та пізнавальною виявилася й екскурсія до музейної шкільної кімнати, де гості ознайомилися зі сторінками історії розвитку с. Локнисте, його видатними діячами.

Активне обговорення організації та проведення районного етапу дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)  відбулося за круглим столом. Вчителі фізичної культури мали змогу висловити свої думки щодо наповнення заходу змістовною програмою.

Безумовно, значне естетичне та емоційне враження викликало арт-ревю «Ідеал жінки в історії моди». Під час проведення виховного заходу діти та вчителі не лише глибоко розкрили витоки історії виникнення моди, а й  наочно продемонстрували окремі її сторінки танцями, піснями, неперевершеним костюмованим дійством.

Підводячи підсумки семінару, методистами було відзначено рівень використання педагогами інноваційних форм роботи зі здобувачами освіти на уроках та під час проведення виховних заходів, а також творчий потенціал педагогічного та учнівського колективів.