Підтримка дітей з особливими освітніми потребами – пріоритетне завдання влади

У  Миколаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів створено комфортні та затишні умови для нав  чання і розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

У 2019-2020 навчальному році у закладі відкрито інклюзивний клас. На початку 2020 року обладнано ресурсну кімнату,  окремий спеціально облаштований клас для дитини із особливими освітніми потребами, де вона   навчається за індивідуальним планом розвитку у супроводі  педагога. У ресурсній кімнаті є настільні ігри, конструктори, мозаїки, соціально-комунікативні іграшки, які сприяють розвитку дрібної та крупної моторики, координації рухів, логічного мислення, пам’яті, уважності і інтелектуальних можливостей учня.  Сенсорний куточок в ресурсній кімнаті створено з метою релаксації і для проведення корекційної роботи.  Використання піскотерапії,  обладнання для сенсорної стимуляції дозволяє зняти психоемоційне напруження, розвивати та вдосконалювати сенсорні, вестибулярні і рухові можливості дитини.

А взагалі ця кімната в школі буде корисною для усіх учнів.

В країнах Європи діти з інвалідністю не ізольовані від однолітків, вони мають змогу спілкуватися з ними. Дітям з особливими потребами, навчання разом з однолітками, допомагає адаптуватися до життя в суспільстві, не боятися ровесників, розширювати світогляд та коло друзів.